کلینیک درد در غرب تهران

کلینیک درد در غرب تهران : شاید عناصر و پدیده های متعددی در ذات جانداران – ازجمله انسان ها – وجود داشته باشد که خود هم علت و هم معلولی بر ادامه حیات وی روی این سیاره باشد . در این میان درد ، به عنوان واکنشی عصبی که توسط مغز دریافت ، پردازش و پاسخ داده می شود ، عاملیست که سبب می شود تا انسان خطرات در شرف تبدیل شدن به فاجعه را حس کرده و در جهت رفع آن اقدامی کند . به طور مثال در افراد جذامی که در قرون وسطی به وفور یافت می شدند ، از بین رفتن حس لامسه آن ها به عنوان اولین نشانه این بیماری مهلک در نظر گرفته می شد ؛ حالتی که اگر بدن فرد آتش گرفته ، ضربه خورده و یا حتی له می شد ، وی دردی حس نمی کرد . لذا درد به عنوان نمودی از حسن عملکرد اعصاب و سیستم عصبی بدن ، با گزارش های ناخودآگاه خود به مغز ، انسان را به رفع مشکلات مذکور ترغیب کرده و در بهبود شرایط آن می کوشد .

در همین رابطه ، زمانی که ما در بدن خود درد هایی نظیر درد شانه یا درد مچ دست را حس می کنیم ، با اینکه می دانیم عارضه های فوق زیان بار بوده و سلامت و حتی زندگی ما به درمان آن ها بستگی دارد ، باز هم خود به تنهایی قادر به درمان آن ها نیستیم . در اینجاست که لزوم وجود کلینیک درد در غرب تهران برای ساکنین این منطقه خودنمایی کرده و افراد مذکور با مراجعه به آن قادر به درمان خود خواهند بود . کلینیک درد در غرب تهران یا سایر مناطق کشور ، به کمک راه هایی نظیر نوار عصب و عضله ، محل دقیق درد را می یابند . این نوع روش های تشخیصی که به منظور شناسایی محل دقیق درد اعمال می گردند ، سبب می شوند تا نقطه دیگری به اشتباه تحت مداوا و یا حتی عمل جراحی قرار نگرفته و با شناسایی منبع دقیق آن – مثل درد دندان که با وجود اینکه دندان خاصی را منبع درد می دانیم ، اما دندانپزشک دندان دیگری را به درستی عامل درد تشخیص می دهد – در کمترین زمان و حداقل هزینه ، مشکل مذکور شناسایی شود . در مراحل بعدی نیز پزشک به کمک ورزش درمانی ، فیزیوتراپی ، اوزون تراپی و ده ها روش دیگر در کلینیک درد در غرب تهران به حل و درمان این معضل می پردازد .

۳۰ شهریور ۱۳۹۷