مراکز نوار عصب و عضله در تهران

دلایل متعددی وجود دارد تا انسان را به سوی مراکز درمانی اعم از بیمارستان های مجهز ، درمانگاه های دولتی و کلینیک های خصوصی می کشاند ؛ این دلایل گاه مانند  درمان دیسک ، درد مچ دست   ، درد شانه  و … به عنوان بیماری های پر مشقت و  صعب العلاج ، درمان و بهبود آن ها با کمک  اوزون تراپی و ازن درمانی و گاه مانند سونوگرافی و تعیین جنسیت نوزاد دغدغه ای شیرین به حساب می آیند . در همین راستا فاکتورهایی همیشه ثابت در انتخاب مرکز درمانی مورد نظر وجود دارند که به مهمترین آن ها اشاره می کنیم . در وهله اول و با بروز علائم یک بیماری نچندان مهلک ، اولین انتخاب ما برای مراجعه به پزشک ، نزدیکترین مطب موجود می باشد . با توجه به اینکه بیماری مد نظر ، عارضه ای سهمگین نمی باشد ، تفاوت نسخه نوشته شده توسط پزشکان مختلف ، ممکن است تعداد خشاب های یک قرص یا نوع داروهای اضافه بر سازمان باشد ؛ به عبارتی دیگر برای بیماری های شناخته شده مانند سرماخوردگی های فصلی و مسمومیت های طبیعی ، پزشکان مختلف از نسخ مشترک و گاهاً کلیشه ای برای بهبود بیماری استفاده می کنند ، از این روی مراجعه به پزشکی متخصص در بیمارستانی مجهز لزومی ندارد . با گذر از این متغیر ، بحث حق معاینه یا هزینه ویزیت در اولویت بعدی انتخاب یک دکتر قرار دارد. در شرایطی که بیماری مذکور همچنان پیشرفته نبوده و مطب دو دکتر عمومی نیز در فاصله ای یکسان از ما قرار داشته باشد ، بالطبع انتخاب ما پزشکی با هزینه کمتر است . زمانی که دکتری با تجربه کم و تجهیزات نچندان پیشرفته خود می تواند نسخه ای مشابه یک فوق تخصص تجویز کرده و در ازای مراجعه به هریک ، در زمان و با کیفیت برابری معالجه شویم ، مراجعه به پزشکی با هزینه ویزیت و معاینه بالاتر امری عقلانی به نظر نمی رسد . در ادامه و با پیشرفته شدن عارضه ، پزشکان عمومی گره چندانی از کار ما نمی گشایند ، لذا میزان تخصص ، تجربه و مهارت پزشک معالج نیز مورد توجه قرار می گیرد . در چنین شرایطی ، مراجعه به پزشک کم تجربه تر ، نه مشکلی را حل نمی کند ، بلکه ممکن است طی اشتباهی در نگارش نسخه و تجویز دارو ، معالجه بیمار را نیز پیچیده تر کند . ناگفته نماند با توجه به امکان انتشار درد و اشتباه در تشخیص موضع دقیق آن با بروز درد و مریضی ، همواره بهترین گزینه برای شروع مداوا مراجعه به یک پزشک عمومی می باشد . این افراد در صورتی خود قادر به تشخیص و مداوای بیمار نباشند ، می توانند بهترین گزینه را پیش پای بیماران قرار داده و برای ادامه مداوا ، دکتری چیره دست یا تخصص مورد نیاز معالجه را به آنان معرفی کنند . در نهایت هم سخت افزار و دستگاه های گران قیمت پزشکی را می توان عاملی تاثیر گذار در انتخاب مرکز درمانی برشمرد . گاهی با وجود دکتری توانا و آگاه ، ابزار مورد نیاز وی برای درمان در یک بیمارستان یا شهری دور افتاده یافت نمی شود ، از این روی این بیماران مکلف به مراجعه به بیمارستان های مجهز تهران می باشند . مراکز نوار عصب و عضله در تهران نیز به عنوان یکی از راه های تشخیص محل دقیق درد و بروز یک عارضه فیزیکی ، سال های زیادی نیست که در میان عموم مردم رواج یافته است ، به همین دلیل مراکز مجهز به سیستم دریافت نوار عصب و عضله به خوبی شناخته نمی شوند . کلینیک درد پردیس به عنوان یکی از ارائه دهندگان سرویس کامل تشخیص و مداوای درد ، با تکیه بر تجهیزات پیشرفته و کادر مجرب خود ، قیمتی مناسب و دسترسی آسان قادر به انجام آزمایش  نوار عصب و عضله مراجعین خود خواهد بود .

۲۹ فروردین ۱۳۹۷