درمان دیسک,اوزون تراپی,ازن درمانی,نوار عصب و عضله،درمان دیسک کمر بدون جراحی،درد مچ دست,زانو درد,درمان آرتروز گردن,درد شانه

فیزیوتراپی پیشرفته

www.pardispainclinic.com-lezertorapy

لیزرتراپی
در درمانگاه چند تخصصی درد پردیس از لیزر درد کمپانی تور محصول کشور انگلستان جهت کنترل و درمان انواع درد بهره گرفته می شود.
از این نوع لبزر در پروژه های پژوهشی
هاروارد و ناسا استفاده شده است و یکی از برترین برندهای لیزر درد در دنیا است.

www.pardispainclinic.com-mongettorapy

ماگنت تراپی
در این شیوه با بهره گیری از میدانهای مغناطیسی کمک به رفع درد ، التهاب و بازسازی آسیب میشود.
این روش طی سال های اخیر در دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته است و موارد استفاده آن بسط و گسترش یافته است.

www.pardispainclinic.com-inter

اینترفرنشیال تراپی
در این جریان از تداخل دو جریان پرفركانس ، یك جریان مدوله شده كم فركانس ایجاد می شود که امواج ۲۰۰۰ هرتز آن جهت تقویت عضلات عمقی و امواج ۴۰۰۰ هرتز جهت كاهش درد و اسپاسم استفاده می‌شود.
در کلینیک چند تخصصی درد پردیس این شیوه فوق العاده درمانی با بادکش مکانیکال سری شده و به شکل ترکیبی استفاده می شود.

www.pardispainclinic.com-aps

ای.پی.اس تراپی A.P.S therapy شیوه نوین درمان بدون دارو در بیماری های مختلف است که در سال ۱۹۹۸ به عنوان بهترین ابداع سال پزشکی سوئیس شناخته شد و با تا ییدFDA سازمان استاندارد در آمریکا، اروپا و سایر مجامع بین المللی مورد بهره برداری قرار گرفت. این شیوه نوین درمانی از حدود سال ۲۰۰۸ در ایران با تا یید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امر کنترل و درمان آسیب های نخاعی و دیگر ضایعات جانبازان و سایر بیماران مورد استفاده قرار گرفت. در این روش امواج عصبی همانندسازی شده و بر روی ضایعات مختلف لوکالیزه می شوند که متعاقب آن تخریب بافتی برطرف می شود. براساس طیف وسیع اثرات ای.پی.اس تراپی می توان از آن در کلینیک های مختلف به ویژه کلینیک دیابت ، مغز و اعصاب و ستون فقرات استفاده کرد.

www.pardispainclinic.com-lpg

ال پی جی
دستگاه ال پی جی امواج اولترا سوند و ماساژ را در کنار هم به بیمار ارائه میدهد و در رفع درد ، انواع ادم و چاقی بسیار تاثیر گذار است.
در درمانگاه چند تخصصی درد پردیس این دستگاه در ترکیب با شیوه های درمانی و دستگاه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

۴ تیر ۱۳۹۴