درمان دیسک,اوزون تراپی,ازن درمانی,نوار عصب و عضله،درمان دیسک کمر بدون جراحی،درد مچ دست,زانو درد,درمان آرتروز گردن,درد شانه

درمان دیسک گردن

درد شانه

درمان دیسک گردن

دیسک گردن ، یکی از مشکلاتی است که افراد بدون اینکه متوجه آن بشوند ، به دیسک گردن مبتلا می شوند. دیسک گردن ، تنها به دلیل فشار آوردن به گردن بوجود نمی اید بلکه ، دیسک گردن میتواند بر خلاف برخی از باور ها ، در ورزش های گوناگون نیز بوجود بیاید ، بنابراین برای درمان دیسک گردن یا به طور کلی جلوگیری از مبتلا شدن به دیسک گردن می بایست نکاتی را در این باره بدانید و نسبت به رعایت کردن این نکات ، اقدامات لازمه را انجام بدهید .

شایان ذکر است که از جمله حرکاتی که میتواند آسیب جدی را به گردن برساند و افراد را دچار دیسک گردن بنماید ، حرکت دادن ناگهانی گردن به سمت عقب و جلو و یا برعکس میباشد ، که به نوبه خود گردن را در وضعیت نامناسبی قرار می دهد .

در ادامه مقاله درمان دیسک گردن ، قصد داریم تا علائم مبتلا شدن به دیسک گردن را به شما عزیزان معرفی نماییم :

1. احساس درد در گردن و نواحی اطراف گردن( مستلزم درمان دیسک )

2. احساس سوختن و سوزش در بین شانه ها( مستلزم درمان دیسک )

3. احساس کمتر شدن درد و توان دست ها و بازوان( مستلزم درمان دیسک )

میتوانند از جمله عامیانه ترین عوامل دیسک گردن باشند که در صورت مشاهده و مطلع شدن از بروز همچین مشکلاتی میبایت فورا نسبت به درمان دیسک گردن خود اقدام کرده و پیرو روش ها و ترفند هایی را که پزشک معالج درمان دیسک گردن شما  به شما پیشنهاد میکند و ارائه مینماید ، عمل کنید .

درمان دیسک گردن نیز میتواند مانند درمان دیسک کمر یا درمان دیسک … شامل راه ها و روش های مختلفی باشد که پیشنهاد میشود انتخاب روش درمان دیسک گردن خود را نیز به عهده پزشکی که درمان دیسکگردن شما را بر عهده دارد بسپارید و پیرو سخنان پزشک مربوطه اقدام نمایید .

چند نمونه از روش های درمان دیسک گردن :

۱-درمان دیسک گردن با استفاده از ابزارهای طبی

۲-درمان دیسک گردن با کمک گرفتن از جلسات  فیزیوتراپی

۳-درمان دیسک گردن با استفاده از مسکن و دارو های مربوط به درمان دیسک

و ……..

امیدواریم که مقاله درمان دیسک گردن مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد .

شاید برایتان سوال باشد که چگونه باید متوجه مبتلا شدن به دیسک گردن بشوید ؟ و دیسک گردن به چه مدل های تقسیم بندی میشود ؟

درمان دیسک گردن از راه های بسیار زیادی امکان پذیر است و بر خلاف تصور برخی افراد ، مشکلی نیست که قابل درمان نباشد ، بلکه امروزه درمان دیسک گردن به راحتی شکل میگیرد .

دیسک گردن ، به دو نوع انتشاری و مکانیکی تقسیم بندی میشود که هر یک از این مدل های دیسک گردن ، مدل خاص خود را داشته و به یک شکل ایجاد مشکل میکنند که در ادامه مقاله درمان دیسک گردن به آن ها اشاره ای خواهیم کرد .

دیسک گردن انتشاری

در این مدل از دیسک گردن ، همانطور که از نامش پیداست ، درد در ناحیه های کناری گردن یعنی دست ها ، بازوان ، انگشت ها و … پخش شده و در این نواحی احساس درد خواهید داشت که درمان دیسک گردن در این مدل متفاوت بوده و میبایست توسط پزش متخصص در زمینه درمان دیسک گردن تصمیم نهایی برای درمان دیسک گردن گرفته شود .

دیسک گردن مکانیکی

در این نوع از بیماری دیسک گردن ، شما عزیزان درد را در قسمت گردن خود احساس کرده و این نوع دیسک گردن در بدن پخش نمیشود .

شایان ذکر است که تشخیص روش درمان دیسک گردن در این مدل هم میبایست تحت نظر پزشک متخصص درمان دیسک گردن انجام شده و از وی مشاوره و راهنمایی بخواهید ، چرا که پزشک معالج درمان دیسک گردن ، بهترین انتخاب را خواهد داشت .

نکته قابل توجه دیگری که در رابطه با دیسک گردن مدل مکانیکی میبایست بدانید این است که فرد بیمار هنگام استراحت و یا بیدار شدن از خواب ، مشکلی را احساس نکرده و درد را تجربه نمیکند ، اما کم کم به افزایش جنب و جوش های روزانه درد را احساس خواهید نمود .

۲۹ بهمن ۱۳۹۴