درمان دیسک,اوزون تراپی,ازن درمانی,نوار عصب و عضله،درمان دیسک کمر بدون جراحی،درد مچ دست,زانو درد,درمان آرتروز گردن,درد شانه

درمان دیسک کمر در طب سنتی

نوار عصب و عضله

درمان دیسک کمر در طب سنتی

به درمان دیسک کمر در طب سنتی نگاه دیگری شده است و این روش درمان دیسک کمر، با تمامی روش های دیگر درمان دیسک کمر متفاوت میباشد .

همانطور که میدانید ، دیسک و به خصوص دیسک کمر یکی از مشکلاتی میباشد که تقریبا کمتر کسی را خواهید دید که به آن مبتلا نشده باشد ، البته بیماری بدون درمانی نبوده و میتوان آن را از روش های زیادی درمان نمود .

نکته مهم و حائز اهمیتی که در درمان دیسک کمر در طب سنتی میبایست مد نظر داشته باشید این است که، طب سنتی بر این باور است که ، اگر دیسک کمر بر اثر اتفاقاتی مانند ضربات شدید و …. بوجود نیامده باشد ، با اصلاح و تغییر تغذیه ، صد درصد قابل درمان میباشد .

برخی از مراحی که در درمان دیسک کمر در طب سنتی میبایست به آنها توجه داشته باشید ، عبارت اند از :

• مالش و انجام ماساژ در محل درد با استفاده از بادام تلخ

• استفاده از جوشانده گیاه هایی مانند اسطخدوس

• استفاده از انجیر در شبانه روز ، حداقل ۶ تا ۷ عدد

• استفاده از دستگاه های دستی بادکش خشک ، هر یک شب در میان به میزان ۷ جلسه تکرار شود

• در صورت واجب الشرایط بودن و نبودن مشکل خاص ، انجام امور مربوط به حجامت نیز توصیه میگردد

• استفاده از اسفناج به صورت مرتب در وعده های غذایی

• استفاده از آب لیمو در تمامی مراحل غذایی

• حلوای سوهان و ………..

خیلی از موارد دیگری نیز میتوانند در درمان دیسک کمر در طب سنتی موثر باشند که در گذشته به آنها اشاره داشته ایم .

پیشنهاد میشود تا ، برای درمان دیسک کمر در طب سنتی ابتدا به متخصصین درمان دیسک کمر با استفاده از طب سنتی مراجعه نموده و با استفاده از راهنمایی های آنها ، نسبت به درمان دیسک کمر در طب سنتی اقدام نمایید .

۱۷ فروردین ۱۳۹۵