درمان دیسک کمر بدون عمل جراحی

درمان دیسک کمر بدون عمل جراحی خواسته بسیاری از افرادیست که با این معضل دست به گریبانند . بیماری های داخلی بدن و صدمات خارجی آن مجموعه ای از امراض و بلایاییست که هریک به نوبه خود به آن دچار شده ایم . در این راه برخی بیماری ها دارای چندین روش التیام بخش و درمانی بوده که به فراخور حال بیمار ، شرایط وی و میزان پیشروی آن عارضه انتخاب ، تجویز و اعمال می شوند . به عنوان مثال سرماخوردگی که خود دارای ده ها زیر شاخه و عامل ابتلا می باشد ، گاه تنها با استراحت ، دوشی آبی گرم یا قرارگرفتن در برابر نور خورشید ، گاه در کنار تناول غذاهای مقوّی یا نوشیدنی های گیاهی ، گاه به کمک مصرف قرص و شربت و گاهی نیز با تجویز چند سرم ، آمپول و سایر داروهای شیمیایی التیام می یابد . در این مثال ، اگرچه سرم ، آمپول و کپسول های قدرتمند توانایی مداوای همه زیر مجموعه های مذکور را دارند ، اما می بینیم که به دلیل آثار جانبی دارو یا عدم عادت دادن و مقاوم سازی بیمار در برابر یک دارو هیچگاه برای همه افراد فوق از آن ها استفاده نشده و با در نظر گرفتن حال بیمار یکی از آن ها توصیه می گردد . در خصوص درمان دیسک کمر بدون عمل جراحی نیز داستان به طرزی مشابه پیش می رود ؛ بدین ترتیب که قرارگیری زیر تیغ جراح ، گذراندن دوره نقاهت و مخارج عمل حکم آمپولی را دارد که تجویز آن غیر ضروریست و نباید برای همگان تجویز گردد . دیسک کمر به خودی خود عارضه ای بسیار نامطلوب ، درآور ، محدودکننده و مستعد پیشرفت می باشد ، به همین دلیل درمان دیسک کمر بدون عمل جراحی سبب می شود تا این صدمه جسمی از راه ارزان ، ساده و سریعتری التیام یابد . در همین رابطه ما بر این اعتقادیم که می توان به کمک اوزون تراپی یا ازن درمانی ، بدون نیاز به بیهوشی یا شکاف پوستی فتق از جای در آمده را به حالت اولیه برگرداند و درد را از بدن مصدوم گرفت . در این روش درمان دیسک کمر بدون عمل جراحی ، پس از خوابیدن بیمار روی شکم و بی حسی موضعی ، سوزنی ظریف حجمی خاص از غلظت مشخص اوزون را به دیسک مربوطه تزریق کرده و این عضو با جمع شدن به سمت داخل ، خود را از میان مهره ها را بیرون کشیده و به تحمل درد پایان می دهد .  در پایان لازم به ذکر است که در کنار درمان دیسک ، درد شانه و درد مچ دست آسیب دیدگی های مشابه را از طریق  نوار عصب و عضله ، اوزون تراپی یا ازن درمانی در کلینیک درد پردیس مداوا خواهند شد .

۱۷ مرداد ۱۳۹۷