درمان دیسک،درمان دیسک کمر،درمان دیسک گردن،انواع درمان دیسک،درمان دیسک با طب سوزنی،درمان دیسک بدون جراحی،درمان دیسک با ورزش

درمان دیسک کمر با دارو های گیاهی

دیسک کمر

درمان دیسک کمر با دارو های گیاهی

همانطور که میدانید ، در ستون فقرات تمامی انسان ها ۲۶ مهره جای دارد ، در بین این مهره ها ۴ دیسک نیز قرار گرفته است که این دیسک ها به هیچ عنوان ثابت نبوده و از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند.

همانطور که میدانید ، تمامی مسکن ها و دارو هایی که تولید میشوند ، در ساختار خود استفاده از مواد شیمیایی را رواج داده و به صورت طبیعی نمیباشند ، لذا به غیر از آسیب هایی که مواد شیمیایی موجود در دارو ها میتواند به بدن انسان بزند ، این دارو ها تنها برای مدت زمان مشخص و معینی میتوانند درد را کاهش داده و در درمان دیسک کمر و امثال این بیماری ها نقشی نخواهند داشت ، بنابرین اگر تمایل به درمان دیسک خود با استفاده از قرص و … دارید ، حتما با متخصصین درمان دیسک در ارتباط بوده و از آنها راهنمایی بخواهید .

درمان دیسک کمر با دارو های گیاهی امروزه از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار میباشند ، چرا که اغلب متخصصین واقعی درمان دیسک کمر و … ، ابتدا برای درمان دیسک کمر ، روش هایی مانند درمان دیسک کمر با دارو های گیاهی … را تجویز میکنند .

پیرو اطلاعاتی که در این رابطه به دست آورده ایم ، دریافتیم که گیاهان طبیعی ، تا حد بسیار زیادی میتوانند به درمان دیسک کمر کمک کرده و از درد شما بکاهند .

در این میان گیاه هایی که برای کاهش درد و درمان دیسک کمر پیشنهاد میشوند عبارت اند از :

• لیمو

• اسفناج

• بابونه

• سیاه دانه

• عسل

• زنجبیل

• خرما

• سیر پخته شده

• بادرنجبویه

گیاه های مذکور ، میتوانند تا حد بسیار زیاد و قابل توجه ای در درمان دیسک کمر با دارو های گیاهی

موثر باشند .

امید است که مقاله درمان دیسک کمر با دارو های گیاهی خدمتتان مفید واقع شده باشد .

۱۷ فروردین ۱۳۹۵
پارگی تاندون شانه

اسفند ۳, ۱۳۹۴
دیسک کمر

درمان دیسک کمر با لیزر

فروردین ۱۷, ۱۳۹۵
دسته‌بندی نشده || برچسب ها: , , ||

نظر خود را بگویید :

لطفا" توجه کنید : بخش مدیریت نظرات فعال است و نظر شما بعد از بررسی توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.