درمان دیسک,اوزون تراپی,ازن درمانی,نوار عصب و عضله،درمان دیسک کمر بدون جراحی،درد مچ دست,زانو درد,درمان آرتروز گردن,درد شانه

درمان دیسک کمر با دارو های گیاهی

نوار عصب و عضله

درمان دیسک کمر با دارو های گیاهی

همانطور که میدانید ، در ستون فقرات تمامی انسان ها ۲۶ مهره جای دارد ، در بین این مهره ها ۴ دیسک نیز قرار گرفته است که این دیسک ها به هیچ عنوان ثابت نبوده و از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند.

همانطور که میدانید ، تمامی مسکن ها و دارو هایی که تولید میشوند ، در ساختار خود استفاده از مواد شیمیایی را رواج داده و به صورت طبیعی نمیباشند ، لذا به غیر از آسیب هایی که مواد شیمیایی موجود در دارو ها میتواند به بدن انسان بزند ، این دارو ها تنها برای مدت زمان مشخص و معینی میتوانند درد را کاهش داده و در درمان دیسک کمر و امثال این بیماری ها نقشی نخواهند داشت ، بنابرین اگر تمایل به درمان دیسک خود با استفاده از قرص و … دارید ، حتما با متخصصین درمان دیسک در ارتباط بوده و از آنها راهنمایی بخواهید .

درمان دیسک کمر با دارو های گیاهی امروزه از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار میباشند ، چرا که اغلب متخصصین واقعی درمان دیسک کمر و … ، ابتدا برای درمان دیسک کمر ، روش هایی مانند درمان دیسک کمر با دارو های گیاهی … را تجویز میکنند .

پیرو اطلاعاتی که در این رابطه به دست آورده ایم ، دریافتیم که گیاهان طبیعی ، تا حد بسیار زیادی میتوانند به درمان دیسک کمر کمک کرده و از درد شما بکاهند .

در این میان گیاه هایی که برای کاهش درد و درمان دیسک کمر پیشنهاد میشوند عبارت اند از :

• لیمو

• اسفناج

• بابونه

• سیاه دانه

• عسل

• زنجبیل

• خرما

• سیر پخته شده

• بادرنجبویه

گیاه های مذکور ، میتوانند تا حد بسیار زیاد و قابل توجه ای در درمان دیسک کمر با دارو های گیاهی

موثر باشند .

امید است که مقاله درمان دیسک کمر با دارو های گیاهی خدمتتان مفید واقع شده باشد .

۱۷ فروردین ۱۳۹۵