درمان دیسک با طب سنتی

درمان دیسک با طب سنتی   :

درمان دیسک از نگاه سنتی ، باز میگردد به دورانی که طبیب هایی از جمله ابن سینا طبابت میکردند ، پزشک های مانند ابن سینا ، بیماری و مشکل دیسک را ، با نام عرق النساء میشناختند و شناسایی میکردند .

پیرو مطالعه و بررسی مدارکی که از ابن سینا باقی مانده است ، وی بیماری دیسک و درمان دیسک را اینگونه بیان نموده است که :

درد هایی که مربوط به مفاصل میشود و از باسن تا پشت ران و پایین پا را در بر میگیرد ، عرق النساء میباشد ، در این بیماری ممکن است شخص بیمار دچار درد در ناحیه های کف پا و انگشتان پای خود نیز بشود ، بسته به مدت زمانی که شخص بیمار با این مشکل درگیر میباشد ، درد او نیز میتواند کاهش و یا افزایش بیابد ، این دردهای ناشی از دیسک، ممکن است باعث کاهش وزن و سایز پا ها نیز بشود .

برخی از روش هایی که برای درمان دیسک در روش سنتی پیشنهاد میشود ، عبارت اند از :

1. درمان دیسک با : میل نمودن ترکیب جوشانده سیاهدانه و عسل

2. درمان دیسک با : میل نمودن روزانه چند قاشق کوچک اسفند

3. درمان دیسک با : میل نمودن گل بابونه دم کشیده

4. درمان دیسک با : میل نمودن سیر پخته شده به همراه گردو تازی

5. درمان دیسک با : مخلوط نمودن زنجبیل و خرما و میل نمودن آن در شبانه روز

6. درمان دیسک با : میل نمودن گیاه اکلیل کوهی

7. درمان دیسک با : میل نمودن پوست گندگن

8. درمان دیسک با : میل نمودن آرام بخش هایی که به صورت طبیعی در دسترس هستند مانند : بادرنجبویه، اسطخدوس و بابونه

البته ترکیبات و محلول های سنتی و غیر سنتی دیگری نیز موجود هستند که میتوانند در درمان دیسک با  طب سنتی بسیار موثر واقع بشوند .

اگر تا به حال روش درمان دیسک به طب سنتی را تجربه نکرده اید ، پیشنهاد میشود که از محلول ها و موادی که در بالا ذکر است است استفاده نموده و پس از یک مدت منتظر درمان دیسک و یا کاهش درد های ناشی ازدیسک خود بمانید .

۱۷ فروردین ۱۳۹۵