درمان دیسک،درمان دیسک کمر،درمان دیسک گردن،انواع درمان دیسک،درمان دیسک با طب سوزنی،درمان دیسک بدون جراحی،درمان دیسک با ورزش

درمان دیسک با استراحت

درمان دیسک

درمان دیسک با استراحت :

درمان دیسک با استراحت درمانی است که در بیشتر مردم رواج دارد و این درمان که درواقع چون هزینه مالی دربر ندارد وتاثیربه سزایی  وکارآمد و خوبی دارد مهمترین روش درمان دیسک بدون جراحی درمان دیسک با استراحت است .

در درمان دیسک با استراحت بیمار باید چندین روز در خانه استراحت مطلق داشته که استراحت زیاد هم عوارضی همچون لخته شدن خون درساق پا گرفتگی عضلات  واز دست رفتن قدرت انقباضی در فرد بیمار میشود که این خود موجب افزایش درد دیسک کمر میشود البته این اتفاق هم رخ ندهد فرد بیمار در شرایط روحی مناسبی قرار نمی گیرد .

پس استراحت هم اصولی دارد که این اصول درزیر گفته می شود :

ابتدا فرد بیمار در روشدرمان دیسک با استراحت باید درحالتی که راحت است استراحت کند استراحت بیشتر از ۲-۳ روز باعث می شود فرد افسرده و دچار مشکلات روانی شود پس فرد هرچه سریعتر باید فعالیت روزانه خود را شروع کند فرد بیمار در درمان دیسک با استراحت خوابیده و زیر پای خود بالشت و زیر سر خود بالشت گذاشته تا مقداری خمیدگی ایجاد شود البته به پهلو هم می تواند استراحت نماید که باید اول بین پا های خود بالشت گذاشته شود گفتنی ست که نکته قابل ذکر این است که بالشت نباید زیاد سفت باشد چون فرد دچار گردن درد می شود .

فرد بیمار در درمان دیسک با استراحت حتما بعد از ۲ یا ۳ساعت خوابیدن به مدت ۱۰تا ۳۰دقیقه به پیاده روی و قدم زدن آهسته بپردازد و دوباره دراز بکشد کار دیگری که به درمان دیسک وکمتر شدن درد دیسک کمک میکند هر دوساعت یک بار فرد با حوله برقی یا کیسه آب گرم محل درد را برای شل شدن عضلات ماساژ دهد و گرم کند استفاده از حمام اب گرم هم البته مفید واقع می شود اما در بعضی از موارد دیده شده که برای تسکین درد بیمار آب سرد و سرد کردن موضعی بیشتر تاثیر دارد و کارساز است .

در درمان دیسک با استراحت بیمار اگر درد فراوانی داشت پزشک معالج میتواند به او داروی ضد التهاب یا شل کننده عضلات زده و یا داروی خواب آور داده تا بیمار را بخوابد .

درمان دیسک با استراحت کار ساز است اما فقط دارای اصولی است که باید رعایت شود حال بیمار بهتر شود .

۶ مهر ۱۳۹۴

نظر خود را بگویید :

لطفا" توجه کنید : بخش مدیریت نظرات فعال است و نظر شما بعد از بررسی توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.