بهترین کلینیک درد تهران

بهترین کلینیک درد تهران : همانطور که قبلاً گفته شد ، وظیفه کلینیک های درد و مراکزی با عناوین متفاوت اما شرح عملکردی یکسان ، تشخیص علت درد ، تعدیل و کنترل آن و در نهایت مداوای عامل نامطلوب ( خاتمه درد ) می باشد . در همین رابطه ، عده ای بر این باورند که درمان این درد به تنهایی و مداوای آن به صرف رهانیدن بدن از دست حسی آزار دهنده ، هماننده خاموش کردن زنگ آتش نشانی بدون اطفای حریق است . به بیانی دیگر ، این افراد ادعا می کنند که مداوای درد به معنای پاک کردن صورت مساله بوده و حتی در صورت کارساز بودن این روش معالجه ، به دلیل اینکه عامل آن به صورت بنیادین برطرف نشده است ، مجددا ً باز خواهد گشت .

در پاسخ به این ادعا لازم به یادآوریست که در وهله اول ، چنانچه عضوی درد داشته باشد درمان آن عملی نبوده و آثار مخرب بیشتری به جای می گذارد  (همانند درد دندانی که تا آرام نشود نمی توان روی آن عمل خاصی انجام داد) ، لذا پیشنهاد ما در کلینیک درد پردیس به عنوان بهترین کلینیک درد تهران در حیطه فعالیتی خود ، در ابتدا سکون درد و سپس درمان آن در قدم بعدیست ؛ این در حالیست که تسکین درد جز با مداوای قطعی عارضه حصول نمی شود ، در نتیجه مجموعه ای از آزمایشات گوناگون اعم از ام آر آی ، تست نوار عصب و عضله و ده ها روش دیگری که محل دقیق شیوع درد را نشان می دهد در راستای مداوای قطعی آن می باشد و نه فقط تسکین درد .

بهترین کلینیک درد تهران در راستای هدف والای خود که همان بازیابی سلامت مصدومان و بهبود عملکرد ساختار بدنی آنهاست ، همه روزه با موارد متعددی از آسیب های مزمن اسکلتی و استخوانی ، فتق مفاصل که دیسک کمر ، درد شانه  ، درد مچ دست و آرتروز گردن در رأس آن ها قرار دارند درگیر است . اگر آسیب بافت های عضلانی ، عصبی و آثار بروز سرطان را نیز به آن بیافزاییم با طیف وسیعی از معضلاتی رو در رو هستیم که هریک می توانند زندگی خانواده ای را مختل کرده و کام بیمار را تلخ کنند . به همین دلیل بهترین کلینیک درد تهران با اتکا بر دانش کارکنان خود و در راس آن ها پزشکانی حاذق ، دستگاه های پیشرفته که بستری برای پیاده سازی روش های نوین درمانیند ، صبر و دلسوزی مجموعه در راه مداوای بیماران خود و به روز نگه داشتن دانش و اطلاعاتش به تسکین و مداوای درد مراجعین خود می پردازد . در ادامه این راه ، درمان این معضلات و کاهش درد وظیفه ایست که بر دوش ما نهاده شده ، اما خود را به تثبیت این شرایط ملزم دانسته و علاوه بر ارائه دستور العمل های لازم برای عدم بازگشت این نوع نا همخوانی ها ، در پس برگرداند فرد به روال زندگی پیش از بیماریش نیز می کوشیم .

۴ مهر ۱۳۹۷