درمان دیسک،درمان دیسک کمر،درمان دیسک گردن،انواع درمان دیسک،درمان دیسک با طب سوزنی،درمان دیسک بدون جراحی،درمان دیسک با ورزش

بلاکهای عصبی

درمان دیسک

بلاک های عصبی :

احساس اعصاب در افراد مختلف به گونه های متفاوتی میباشد . برخی از افراد احساس سوزش در تمام طول روز و برخی ها احساس ضربه خوردن در هنگام شب و غیره …….. می باشد . اما همیشه احساس اعصاب و درد در این محدوده ذکر شده نیست ممکن است برخی از انسان ها درد را با کشیدن پتوی بر روی خود احساس بکنند ممکن است برخی دیگر با ایستادن یا کلنجار رفتن زیاد دچار این درد بشوند و اعصاب را احساس کنند , پیرو گفته های بالا دریافتیم که :

بلوک های عصبی و یا اعصاب در افراد مختلف با شکل ها و احساس های متفاوتی حس می شود .

تزریقات دارای تاریخچه و بنیان طولانی و قدیمی ای است که در زمینه های مختلف پزشکی مورد استفاده و بحث قرار گرفته است و محدود به یک مشکل و یا مبحث در پزشکی نمی باشد .

درد های عصبی در واقع از فرایند قرار گرفتن درد های به شدت  آزار دهنده در راه مسیر یکی از عصب های شما بوجود می آیند .

در زمان بروز درد و مشکلات مشابه ابتدا  اکثرا پزشکان و متخصصین مربوطه سعی در برطرف کردن مشکل و درد با استفاده از دارو ها و قرص های متفاوتی دارند . اما در بسیاری از درد ها شاهد هستیم که دارو و مسکن ها هیچ تاثیری بر درد نگذاشته و از شدت درد نکاسته است .  در این مواقع متخصصین بلوک های عصب  را مورد استفاده قرار  می دهند . در چنین مواقعی پزشکان با تزریق مقداری ماده بی حسی  موضعی در بلوک عصب سعی میکنند که درد را برای مدت زمان محدود و موقتی رفع کنند.این دارو های بی حسی در منطقه  بلوک عصب دچار درگیری میشود و سرانجام درد را در بلوک عصب تخریب می کند اما مصرف طولانی مدت از این روش  و دارو ها در بلوک عصب میتواند بر بلوک عصب تاثیر گذاشته و در آخر منجر به عصب کشی بشود .

۴ تیر ۱۳۹۴

نظر خود را بگویید :

لطفا" توجه کنید : بخش مدیریت نظرات فعال است و نظر شما بعد از بررسی توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.